Selasa, 2 Oktober 2012

Selamat Membaca Blogger Kunakini

Asalamualaikum dan salam sejahtera.

Blog ini mempaparkan berita berita semasa dalam Daerah Kunak atau pun luar kawasan Kunak, terciptanya Blog ini untuk mempamirkan berita berita yang tersembunyi dan yang nampak didepan mata kebaikan dan keburukan urus tadbir dalam daerah kunak.

Dalam terciptanya Blog ini semuga pembaca Blog ini dapat menilai sendiri kepimpinan yang mentadbir urus daerah Kunak selama ini dalam pentadbiran BN.

Dalam terciptanya Blog ini juga, pembaca juga boleh memberi cadangan yang dapat memberi cadangan untuk sama sama kita mengajukan cadangan kepada yang mentadbir urus Daerah Kunak buat masa ini.

Saya tidak berpanjang lebar untuk menulis dalam Blog yang baru dicipta ini, dalam masa dan hari yang mendatang, sama samalah kita tunggu dan lihat apa isi kandunganya, sekian dan jumpa lagi dilain masa.

Kunakini

1 ulasan:

  1. Buy it at a Store in Brooklyn | Titanium Art
    Shop titanium security at titanium network surf freely the 오즈포탈 Store in Brooklyn, NY, USA. Buy titanium-art prints for your favorite projects. This unique craft is 토토 사이트 추천 handmade in the sunscreen with titanium dioxide USA.

    BalasPadam